På en brygga

Havet-4

Efter en dressintur genom fjärilstäta Fyledalen hamnade jag svettig och nöjd på en brygga nere vid havet. Strax därefter skulle vi åka och hämta ett vackert gammalt indiskt skrivbord i Hagestad. Det ska snart göras om till badrumskommod, men mer om det en annan gång.
Milsvida skillnad mot var jag befinner mig nu, lika svettig men inte ens i närheten av lika harmonisk. Det är svårt att vara det mitt i ett bygg- och flyttkaos.

Havet-5

Det blåste som bara den och var kallt i vattnet. Det fick bli bad i den lilla barnbassängen för både Daniel och mig. Men lika glada var väl vi för det!

Havet

Och barnen, jösses vilka glada barn vi hade!

Havet-2

-Mamma, kolla vågorna!

Havet-3

Daniel var minst lika harmonisk.
Till skillnad mot nu tänker jag, då han är fullt upptagen med att försöka kakla köket på loftet ovanför vårt nya garage.

Kommentera

